pointer

iddialı markaları dijitalde bir sonraki seviyeye getiren, dijital tam hizmet ajansı

Footer Icon

pointer

dijital dünyanın ajansı

Bugüne kadar, altına imzamızı attığımız tüm projelerin ortak bir noktası var; basitlik. Basit ama etkili olmak, yaptığımız işin püf noktası. Bu yüzden etkileşim tasarımı hazırlarken, basitliği ön planda tutup, ölçümlenebilir maksimum dönüşümü hedefleriz.

Pointer’da aklın yolu bir değildir. Sadece kendine söyleneni yapan değil, size “sürekli olarak” yenilikçi fikirlerle gelen; markanızın tanıtım, imaj ve satış anlamında artışlar yaşayacağı projeler üreten dijital tam hizmet ajansıdır. Çünkü markanızı sahiplenmek, onu yaşatmak ve büyütmek, tutkuyla yaptığımız bu işte bize eşi benzeri bulunmaz bir motive sağlıyor.

Herkesin birbirine bağlı olduğu bu dijital dünyada, sizlerle de bir gün yolumuzun kesişmesini dileriz.

Beklentiniz, fikir denizinden bir balık tutmamız olabilir; fakat biz o denize oltamızı, balık dışında bir şey tutmak için atarız.

nasıl işler?

her üç aşama, bir tecrübe

FİKRİ BULUR & ÜRETİRİZ

İlk aşama olmasına rağmen, en keyifli üçüncü aşamadır. Markanızı tanıdıktan sonra, o uçsuz bucaksız fikir denizine oltamızı balık dışında bir şeyler tutmak için atarız.

Bulunan her fikri koşa koşa size getirmiyoruz; çünkü öncelikle bizim içimize tamamen sinmesi gerekiyor. Daha kendimize kabul ettiremediğimiz bir fikri, bırakın gerçekleştirmeyi, size dahi getirmeyiz. En nihayetinde o “harika fikri” bulur ve hemen kolları sıvayıp üretime geçeriz.

SONUÇLARI İZLERİZ

Sırası gibi, en keyifli ikinci aşamadır. O “harika fikrin” sonuçlarını adım adım izlediğimiz, izlerken “heyt be!” naraları attığımız, tecrübemize +1 katmamıza bir adım kaldığı, öncesinde düşündüğümüz her şeyin nasıl işe yaradığını gördüğümüz aşamadır bu.

İmzamızı attığımız projeler, aslında dijital dünyaya hayırlı birer evlattır ve vatana millete hayırlı evlat yetiştirmiş hissi yaratır 🙂 E haliyle bizler de haklı olarak, gururlu ebeveynler gibi dolaşırız.

KEYİF YAPARIZ

Tahmin edeceğiniz üzere, en keyifli birinci aşamadır. Fark etmişsinizdir, çalışmalarımızda “keyifsiz” olarak nitelendirdiğimiz bir aşama yok; çünkü biz bu işi tutkuyla yapıyoruz. Severek yaptığınız bir şey, nasıl keyifsiz olabilir?

Bu aşama, büyük keyif duyarak mutlu markalar listemize bir markayı daha eklediğimiz ve yaptığımız işle bir kez daha övündüğümüz aşamadır. Hedefimiz, bu aşamayı bu güne kadar olduğu gibi, bundan sonra da sürdürmek.